تغییر چارچوب‌های ذهنی

  • سعید بهادری
  • /
  • 1401/01/22 17:46:33
  • 5676 مشاهده


یکی از اولین قدم‌هایی که شما تو شروع کارتون باید بردارین اینه که روی چارچوب‌های ذهنیتون کار کنید و یکسری از اونهارو تغییر بدین تا با تجارت جدیدی که شروع کردین سازگار باشه.

چارچوب‌های ذهنی قدیمی ما توی شغلای قبلی‌ای که داشتیم لذوماً توی این کار نتورک مارکتینگمون کار ساز نیستن و خیلی از ذهنیت‌هایی که ما اونجا باهاشون موفقیت کسب کردیم ممکنه اینجا به درد ما نخورن. درست مثل این میمونه که یک بازیکن فوتبال‌رو که خیلی هم حرفه‌ای هستش توی کارش و مدارج مختلفی‌رو طی کرده و عنوان‌های خیلی زیادی‌رو به دست آورده، بیارن و عضو یک تیم بسکتبالش کنن.

درسته که این آدم ورزشکار هست و اصول ورزش‌رو بلده، اصول تمرین کردن‌رو بلده ولی قطعاً برای موفقیت توی رشته بسکتبال نیاز داره تا قوانین اون‌رو یاد بگیره، نیاز داره تا اصول اون‌رو تمرین کنه و به تکنیک‌های اون مسلط بشه. شاید توی فوتبال اگر با پاش توپ‌رو میزد خیلی طبیعی به نظر میرسید و اینجا تو بسکت اگر با پاش توپ‌رو بزنه خطا محسوب میشه. تجارت نتورک مارکتینگ هم از این اصول مستثنی نیستش، با اینکه اصول کلی موفقیت توی هر کاری یکیه و لی قسمت‌های اختصاصی داره که شما باید اون‌رو یاد بگیرین و بتونین طبق اصول خودش فعالیت بکنین.

پس تو اولین قدمتون تو شروع تجارتتون باید یاد بگیرین که با یکسری چارچوب‌های ذهنی این تجارت به خوبی آشنا بشین و بتونین ذهنیت‌های خودتون‌رو بر اساس اون تنظیم کنین. این موضوع از اهمیت زیادی برخورداره برای اینکه شما بر اساس طرز فکری که دارین معمولاً عمل میکنین و نتایجی که توی کارتون بدست میاد کاملاً تحت تاثیر این افکار و ذهنیت‌ها قرار داره.