از این کار خوشم نمیاد

  • سعید بهادری
  • /
  • 1400/07/10 01:38:23
  • 8777 مشاهده


از نتورک خوشت نمیاد ؟! نتورک رو دوست نداری؟

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که فکر می کنید خیلی به این کار علاقه ندارید یعنی یه جورایی حال نمی کنید با این کار. من خودم هم جزو این دسته افراد بودم و روزی که این کار بهم معرفی شد فکر می کردم که حال نمیده ، من اون موقع دامپزشک بودم و کلا سرم جای دیگه بود وقتی این کار رو شنیدم فکر می کردم خیلی با روحیاتم سازگار نیست و باهاش ارتباط برقرار نمی کنم ، ولی نکته خیلی مهمی که بهش فکر کردم و بهتره که شما هم بهش فکر کنید اینه که چطوری میشه آدم یه چیزی رو که ندیده و درست تجربش نکرده رو دوست داشته باشه یا نداشته باشه.

در رابطه با نتورک شناخت تو چیه ؟ یا یک سری اطلاعات مبهم و غلطی که تو به مرور زمان از اطراف دریافت کردی یا از طریق آدمهایی که خودشونم نتورک رو درست نفهمیده بودن و بد معرفیش کردن شاید خیلی بد شناختیش .

پس نکته اول اینه که ما باید این کار رو اول درست بشناسیم و بعد در رابطه با اینکه خوشمون میاد یا نمیاد صحبت کنیم اما یه نکته خیلی مهمتر و باحال تر وجود داره و یه لحظه پیش خودت صادقانه فکر کن آیا تمام چیزایی که تو زندگیت در جریان هست رو دوست داری؟! یعنی تمام اتفاق های توی جریان زندگیت بر اساس خوش اومدن و دوست داشتنت بوده؟

از ماشینی که سوار میشی تا خونه ایی که توش زندگی میکنی تمام چیزهایی که اطرافت رو احاطه کرده صرفا بر اساس دوست داشتن انتخاب شده؟ که الان فکر می کنی این فرصت شغلی بی نظیر رو باید دوست داشته باشی؟

نه دوست من برای من شرایط این بودش که وقتی که فکر می کنم که راهی وجود داره که سالم و درسته ، کما اینکه امروز. با روحیاتم هم خیلی سازگار نباشه لازمش اینه که خودم رو تغییر بدم تا بتونم به خیلی از چیزایی که دوست دارم برسم. پس پیشنهاد من بهت اینه که امروز دوست داشتن یا دوست نداشتن رو کنار بگذاری و پیش خودت تصمیم بگیری اول با این تجارت درست آشنا بشی و درکش کن  و بر اساس احساس اون موقع تصمیم بگیر باهاش چقدر درست و جدی برخورد می کنی.

دسته بندی : پرسش های متداول
برچسب ها :