سود اصلی این کار برای اون بالایی‌هاست!!!

  • سعید بهادری
  • /
  • 1400/06/14 23:19:09
  • 4425 مشاهده


توی این کار فقط کسایی که اول وارد شدن پول در میارن!

این کار ، کاریه که فقط اون اولی ها و اون بالایی ها پول اصلی رو در میارن!

تو که میخوای امروز شروع به کار کنی شانس خوبی برای پول درآوردن نداری.

این حرف درسته ولی چه ایرادی دارد؟

شما میتونید شغلی رو به من نشون بدید که افراد با تجربه و افرادی که قدمت بیشتری داشتن در اون کار و تلاش بیشتری کردن و سالها عمرشون رو در اون کار صرف کردن ، از آدم های تازه کار درآمد کمتری داشته باشند؟!

شما می تونید پزشکی رو پیدا کنید که مثلا ۲۰ یا ۳۰ سال سابقه کار داره  و دستمزدش از افرادی که تازه این رشته رو شروع کردن کمتر باشه؟

آیا شما میتوانید استاد دانشگاهی رو به من معرفی کنید که ۳۰ یا ۴۰ سال سابقه تدریس دارد ولی درآمدش در استاد یاری که امروز وارد دانشگاه شده کمتر باشه؟

معلومه که باید بیشتر در بیارن، ولی نکته ایی که وجود داره اینه که افراد چون تعریف درستی از" اون بالایی ها" در ذهنشون ندارن، فکر می کنند این ناعادلانه است.

اونا نمیدونن که کسی که با عنوان بالایی دارن ازش یاد می کنند،در حقیقت پیشکسوتی هست که عمر و زمان خودش رو در این تجارت صرف کرده و تونسته کارهای رو که باید انجام بده رو درست انجام بده و همینطور نتیجه ایی رو که باید خلق می کرده رو خلق کنه .

موضوعی که این افراد شاید نمی توانند تفکیک کنند،فرق بین اون بالایی و اون اولی است.خیلی از افراد فکر می کنند اون فردی که بالایی هست ، همون اولیه هست و اون کسیه که بیشتر پول در میاره.

بله اگر این بود این کار هرمی میشه و یک ایراد بزرگ داشت در حالی که اینجوری نیست.خیلی ها اولی بود و ۱۵ سال پیش توی نتورک اومدن ، خیلی ها ۸ سال پیش توی پنبه ریز اومدن ولی لزوما اولی بودن باعث نمیشه شما درآمد بیشتری داشته باشید.

همونطوری که کسایی که ۲۰ سال پیش پزشک و مهندس شدن لزوما موفق نیستن و توی نتورک هم افراد زیادی بودن که اولی بود ولی چون کارشو نرو درست انجام ندادن نتونستن موفق بشن.


 

دسته بندی : پرسش های متداول
برچسب ها :