تحقیقی درست برای تصمیمی درست

  • آرش کمالی
  • /
  • 1400/06/16 20:56:05
  • 7796 مشاهده


در این مقاله قصد داریم از زبان کارشناس تجارت فروش مستقیم بازاررسانی شبکه ای، چگونگی دستیابی به پاسخ سوالات شما را شرح دهیم . در این مقاله کارشناس ، آقای آرش کمالی از تجربه های شخصی خود سخن می گویند.

 

من آرش کمالی هستم و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق این فضا به شما کمک کنم تا جواب درستی را برای سوالات احتمالی تون نسبت به به تجارت فروش مستقیم بازار رسانه شبکه ای داشته باشید.

 

بیش از ۱۵ سال است که در این تجارت فعالیت می‌کنم. جالب است بدانید روز اولی که با این تجارت آشنا شدم، مثل هر کار دیگری فکر می کردم باید در رابطه با این مبحث اطلاعات کسب کنم ، و البته برای کسب اطلاعات ، جز روش های سنتی و معمولی که قطعا شما نیز تجربه کردید، چاره ای نداشتم.

در این روش معمولا با عزیزترین ها و نزدیک‌ترین کسانی که دور و برمان هستند و فکر می‌کنیم که نسبت به ما با تجربه تر هستند صحبت می‌کنیم.

در رابطه با نتورک هم همین بود.زمانی که  با پدر مادر و اطرافیان صحبت می‌کردم، جواب های ضد و نقیضی نسبت به این تجارت دریافت کردم. اکثر این افراد در رابطه با این کار اطلاعات خیلی زیادی نداشتند و هنوز هم ندارند.

باید بدانید ذات انسان به گونه ایست، حتی اگر پاسخ صحیح و کاملی برای سوالی در ذهن نداشته باشد نیز به اون سوال پاسخی هر چند کوتاه و حداقلی ارائه خواهد کرد.

بنابراین در رابطه با موضوعی که اطلاعات خوبی در دسترس افراد نبوده ، معمولاً جواب های خوبی هم دریافت نخواهید کرد.

در اکثر موارد چون پاسخ مناسبی برای سوالتان دریافت نکردید و یا پاسخ روشنی در ذهن ندارید ، سوال خود را بی ارزش یا بی جواب می انگارید.

این در حالی است که امروز بعد از ۱۵ سال فعالیت در این تجارت، با اعتماد به نفس و قدرت می گویم تا بدانید:

در این تجارت ، هر سوالی در گوشه ذهن شما پاسخی بسیار منطقی و درست خواهد داشت.

بنابراین با توجه به تجربه های شخصی و فیدبک هایی که در مسیر شخصی خود داشته ام تصمیم گرفتم که تمام تجربه های و مطالعات خود را در قالب ویدیو در اختیار شما قرار داده و به دستیابی به پاسخ درست سوالات گوشه ذهن شما را به شما آموزش دهم.

در این آموزش ها قصد داریم  برای کسب اطلاعات  و پخته شدن دیدگاهتان نسبت به این تجارت و  تصمیم گیری درست را با شما در میان بگذاریم.

امیدوار هستم که تک تک این ویدیو ها رو مشاهده و گوش جان بسپارید و جواب سوالات خود را دریافت نمایید.

در صورتی که سوالی در ذهنتان بوده و جوابش در لیست ویدیو های ما نبود حتماً از طریق پل های ارتباطی ما با ما تماس بگیرید و پیغام بگذارید. در کوتاه ترین زمان ممکن سوالات شما را پاسخ خواهیم داد.

ویدیوها را با دقت مشاهده کنید. امیدوارم تا تجارتتان را پرقدرت و درست شروع کنید.

 

دسته بندی : پرسش های متداول
برچسب ها :