دید اطرافیانم به این کار مثبت نیست!!!

  • سعید بهادری
  • /
  • 1400/07/10 01:14:30
  • 2535 مشاهده


اطرافیان من دید خوبی به این کار ندارن.تمام دور و بری های من دیدشون نسبت به این کار منفی است.!

شاید شما به این کار علاقه داشته باشید ولی پیش خودتون فکر کنید خیلی از اطرافیانتون نسبت به این کار دید خوبی نداشته باشند یا پیش خودتون فکر کنید اطرافیانتون تجربه این کار رو قبلا داشتن و نخواهند دوباره اون رو تجربه کنند .

نکته خیلی مهمی که وجود دارد اول ما باید فکر کنیم به اینکه این خوبه یا بد؟! اگر  اونا دید خوبی داشتن ، آیا اونا الان یه گوشه وایساده بودن تا شما وارد این تجارت بشین  تا اونها رو هم به این تجارت دعوت کنید ؟ مسلما نه ، اون افراد داشتن خودشون این تجارت را انجام میدادند و شاید شما یکی از کسانی بودید که اونها شمارو به این تجارت دعوت میکردند. پس نکته مهم اینه که شما این رو بدونید که راه اصلی درآمد در این تجارت کمک به افراد برای اصلاح دیدگاهشون به این تجارته . آشنا کردن افرادی که با محصولاتمون آشنا نیستن هست .

این در واقع نه تنها چالش و مشکل شما نیست بلکه این مزیت شماست . پیش خودتون فکر کنید یه دکتر بابت خوب کردن چه کسانی درآمد کسب می کند ؟ آدم هایی که مریض هستن. یا یه مکانیک بابت درست کردن چه ماشین هایی پول می گیره؟ ماشین هایی که خراب هستن. پس یه نتورکر هم دنبال این نیست که فقط دیدگاه های مثبت رو به این کار جذب بکنه.یکی از بزرگترین نقاط قوت شما اینه که بتواند راه درست این تجارت رو برای این افراد توضیح دهید و مطمئن باشید افرادی که نسبت به این تجارت دید درستی ندارن به طور قطع تا حالا فرصت این رو نداشتن تا به صورت  درست و اصولی با این تجارت آشنا بشن و اگر شما بتونید تمام مزیت های این تجارت رو درست براشون توضیح بدید و تمام معایبی که تو ذهنشون دارن رو به درستی براشون برطرف کنید ، نتورک مارکتینگ شغل بسیار جذابی براشون میتونه باشه .

شما از امروز قرار نیست نگران این باشید که اطرافیانتون برای ورود به این تجارت =ه دیدگاه هایی دارند . مهم اینه که راه خودتون رو شروع کنید . شما برای موفقیتتون در این تجارت به آدم های خیلی زیادی نیاز ندارید ، قرار نیست کل شهر و کل فامیل رو وارد این کار کنید . شما برای موفقیت کافیه که بتونید فقط چند نفر. آدمی رو که واقعا دوست دارن برای زندگیشون یه حرکت اساسی انجام بدن و برای موفقیتشون تلاش کنند رو توی سازمانتون کنار خودتون داشته باشید و اگر خودتون برای رسیدن به این نقطه مصمم باشید قطعا همراه های خودتون رو پیدا خواهید کرد

دسته بندی : پرسش های متداول
برچسب ها :