فکر میکنی برای این کار ساخته نشدی؟

  • سعید بهادری
  • /
  • 1400/07/10 01:09:29
  • 2623 مشاهده


فکر می کنی که این کاره نیستی ؟ فکر میکنی نتورک کاری هست که تو براش ساخته نشدی ؟

اول از همه ببین چقدر از این کار رو میشناسی که میگی من این کاره نیستم؟ یکی از معضلات بزرگی که در نتورک هست اینه که این کار رو نمیشناسیم و برای خودمان یک سری تصورات و توهمات داریم که تونم برگرفته از شناخت های ناقصی هست که اطرافیانمون داشتن و به ما منتقل کردن بعد بهمون پیشنهاد انجام این کار رو میدن و ما میگیم نه ما این کاره نیستیم.

به عنوان مثال اگر من بگم امشب برنامه بزاریم و بریم یک بانک رو بزنیم ، احتمال زیاد داره و امیدوارم بگی مه من این کاره نیستم و کسی هم دور و برم ندارم این کاهر باشه که بخوام بیارم کمک ولی اگر بگم یه مهمونی هست و همه دور هم هستیم اگر میخوای کسی از دوستان و نزدیکانت رو دعوت کنی بیاد احتمال زیاد هم خودت میای و هم خیلی از اطرافیانت.

نکته اینجاست که شما زمانی میتونی بفهمی این کاره هستی یا نیستی برای نتورک مارکتینگ که کار رو به صورت کامل شناخته باشی و با فضای نتورک آشنا شده باشی نه اینکه با یک سری اطلاعات غلط و شناخت غلط بخوای خودتو بسنجی و اینجوری فکر کنی که این کار به درد تو نمیخوره.

به عنوان مثال یه ادمی مثل خود من که رشتش دامپزشکی بود و هیچ ارتباطی با نتورک نداشته روز اولی که با نتورک آشنا شدم دقیقا فکر کردم این کاره نیستم چون فکر می کردم نمی تونم با آدمها ارتباط برقرار کنم و هم نمیتونم افراد رو متقاعد کنم که بیان بیزینس رو انجام بدن ، چرا که شناختی که از نتورک داشتم این بود در صورتی که وقتی وارد نتورک شدم و باهاش آشنا شدم و آموزشش رو دیدم فهمیدم که  اصلا اون چیزی که فکر می کردم نیست و برای انجام دادن این کار هیچ مسئله خاصی ندارم . درون کراترین افراد و آدم های خیلی کم حرف وقتی که از یه خدمات یا یک اتفاق خیلی خوب با خبر میشوند هیجان دارن که او نرو به اطرافیانشون معرفی کنند.

نتورک مارکتینگ هم چیزی نیست جز در موین گذاشتن و سهیم شدن یک فرصت بی نظیر برای استفاده از یک سری محصولات فوق العاده و یک فرصت تجاری خوب.پس پیشنهاد می کنم بهت که اول وارد این تجارت بشی و باهاش آشنا بشی و بعد خودتو قضاوت کنی چرا که زمان و تجربه به افراد خیلی زیادی تو این تجارت ثابت کرده که تا قبل از ورود به این تجارت هیچگونه قضاوتی نمیشه کرد .

دسته بندی : پرسش های متداول
برچسب ها :