چرا محصولات شرکت‌های نتورک نباید در مغازه‌ها فروخته بشه؟

  • سعید بهادری
  • /
  • 1400/07/10 00:18:32
  • 1547 مشاهده


چرا محصولات نتورک رو نمیشه در مغازه ها وفروشگاه ها و داروخانه ها عرضه کرد؟

نکته خیلی جالبی که خیلی از افراد شاید متوجهش نباشند اینه که پخش کردن محصولات در سیستم پخش سنتی یک سری چالش های خاص خودشو داره از رقابت های کیفیتی و قیمتی بگیر تا زد و بند هایی که پشت پرده هست که آیا جنس من خوب معرفی بشه یا نشه.

در حقیقت یک سری مشکلات وجود داشته که یک راهکاری مثل نتورک مارکتینگ به وجود اومده در واقع شرکتهایی که از این روش نتورک مارکتینگ و فروش مستقیم دارن  استفاده می کنند ، از دست اون روش سنتی پخش محصولات فرار کردند و به این روش پناه آوردن. زمانی که شما محصولات رو از روش فروش مستقیم ارائه می کنی و مشتریانت هستند که دارن محصولات رو به مشتریان جدید معرفی می کنند دلیلی نداره که بخوای دوباره خودتو برگردونی به همون چالش ها و مشکلاتی که در  بازار سنتی وجود دارد. در حقیقت اینجا کار تبلیغات رو خود مصرف کننده های کالا انجام می دن. به نظرت عادلانه است که زحمت تبلیغ محصول رو تو بکشی و کالا رو تو جا بنداری در بازار ولی از اون طرف مشتریان تو وقتی دارن رد میشن اون محصول رو از مغازه ها و سوپر مارکت های اطرافشون تهیه کنند؟

اینجا مشتری های یی که افراد ایجاد میکنند و محصولاتی رو که بهشون نمیدن یه جورایی حالت انحصاری داره و از طریق آنها عرضه میشه و به خاطر همین هم کسی که زحمت میکشه و کار تبلیغ و پخش محصول رو یک بار انجام میده میتونه در دفعات بعد هم از اون بهره ببره ، ولی اگر قرار بود محصولاتمون رو در مغازه ها وفروشگاه ها ارائه بدیم نه تنها باید وارد بازی های پشت پرده اونها می شدیم بلکه سود حاصل از زحمت نتورکر های یک شرکت رو به سمت دوباره مغازه ها و شرکت های پخش هدایت می کردیم.پس این مزیت نتورک هست که محصولاتش از طریق شبکه های خودش پخش و توزیع بشه.

دسته بندی : پرسش های متداول
برچسب ها :