خودت تا حالا چقدر درآمد داشتی؟؟؟

  • سعید بهادری
  • /
  • 1400/07/10 00:14:02
  • 2032 مشاهده


اگر این کار خوبه چرا خودت توش هنوز موفق نشدی؟

شاید شما هم جزو اون دسته افرادی باشید که برای اینکه بفهمید نتورک جواب میده یا نه دوست داشته باشید که بدونید معرفتون تا حالا چقدر درآمد داشته در این مدت حضورش؟

ابتدا باید در مورد ماهیت نتورک کمی واقع بینانه تر باشید ، نتورک هم مثل خیلی از مشاغل دیگه در مراحل اولیه اش لزوما درآمد زیادی رو به دنبال خودش نداره.شما زمانی که وارد دانشگاه میشی هنور درآمدی  کسب نمی کنید ، نتورک هم به این صورت.

مثل اینکه فردی وارد دانشگاه شده داره درس میخونه در رشته مهندسی با پزشکی و به دوستش بگه تو هم درست بخون که این رشته رو قبول بشی . اون طرف بیاد بگه مگه تو بودن الان چقدر درآمد داری؟

خب طبیعتا در دوران تحصیل توقع درآمدی وجود نداره ولی برام جالبه که خیلی از افراد این مسئله رو در نظر نمی گیرند و فکر می کنند اگر دوست و اطرافیان ابن کار رو شروع کردن در مدت اولیه بای ددرامد زیادی داشته باشه تا اون هم ترغیب یشه این کار رو شروع کنه که خب این توقع غیر واقع بینانه است

شما برای رسیدن به درآمد و کسب درآمد نیار به این  دارین که ابتدا کار رو درست یاد بگیرید و بعد هم درست انجام بدید تا به نتایج دلخواه برسید . پس پرسیدن این سوال نه تنها به شما کمک نمی کنه بلکه می تونه شما رو گمراه کنه .

به جای اینکه دنبال درآمد او نفرد باشید به این نگاه کنید که پلن درآمد  زایی و شرایط کاری به شما چه چیزی رو عرضه می کنه و شما پتانسیل های بالقوه این تجارت را بررسی کنید.

زمانی که ما این کار رو برای افراد توضیح می دهیم و از درآمد اهرمی برای افراد توضیح میدیدم دنبال این نیستیم که بگیم هر کسی که این کار رو شروع کنه  می تونه به درآمد خیلی بالا برسه.قصد داریم شما پتانسیل درآمدی که در این تجارت وجود داره  رو متوجه بشید

وگرنه مسلما برای رسیدن به اون درامد زمان لازم است . دومین نکته ایی که شما باید دقت کنید حتی اگر کسی رو می شناسید که مدت زمان زیادی در حال فعالیت هست پ دستاورد زیادی نداشته اینه که خودتون رو بیخودی با اون فرد مقایسه نکنید چون شتاید من فردی باشم که سالها است که دارم این تجارت را اشتباه انجام میدم.  من فکر نمی کنم شما با نگاه کردن به من بتونیم هیچ ارزیابی داشته باشید باید به این فکر کنید که این تجارت و روش های اون بیشتر از ۶۰، ۷۰ ساله که توی دنیا انجام میشه و هزاران نفر با استفاده از این ابزار و این مسیر تونستن مسیر متفاوتی را تجربه کنند . باید تجربه مستقل خودتون رو ، خودتون شروع کنید و یک بار هم که شده با جدیت و به درستی. در این تجارت محک بزنید تا بفهمید توی این کار چقدر می توانید پیشرفت کنید و موفق باشید.

دسته بندی : پرسش های متداول
برچسب ها :