اینجا ایرانه، این کارا جواب نمیده

  • سعید بهادری
  • /
  • 1400/07/10 00:11:24
  • 1495 مشاهده


اینجا ایرانه ، این کارا مال اینجا نیست

اگر تو اروپا از این کارا می کنند ربطی به ایران نداره که، اینجا نیم زارن پول در بیاری ، به این راحتی ها نیست

توی مملکت ما خیلی از آدم ها هستن که بدجوری توهم توطئه دارن کلا فکر می کنند اینجا با همه جای دنیا فرق داره و هر کاری اونجا جواب داده ربطی نداره اینجا جواب بده

توی اینکه اینجا با همه جای دنیا فرق داره هیچ شکی وجود نداره ، در حقیقت همه جای دنیا با اینجا هم فرق داره ، همه کشور ها با همه جای دنیا فرق دارن ، فکر نمی کنم همه جای دنیا شبیه مالزی باشه یا امریکا و... هر کشور خصوصیت های خاص خودشو داره ، ولی دوست من اصول موفقیت در همه جا یکسانه ، توی امریکا کارتن خواب می بینی و توی افغانستان هم قصر نشین می بینی.

اینی که تو در هر کشوری که زندگی میکنی ، کجای اون قرار بگیری مربوط  به تو و انتخاب هات هست. نتورک مارکتینگ تجارتی نیست که به کشور یا به قوانین خاصی ارتباط داشته باشه بلکه یک مفهوم کلی است و در حقیقت یک روشی هست که هم برای تولید کننده ها خوبه هم برای مصرف کننده ها و هم برای اقتصاد این کشور پس فرقی نمی کنه کجا داری کار می کنی. در همین مملکت ایران که فکر می کنید داری کار می کنی و جواب نمیده برید ببینید چقدر خونه و ماشین های میلیاردی وجود دارد؟!

به نظرم یه سری توهم ها است که سالهاست سرمون رو پر کرده و باید ازش خلاص بشیم از اینکه فکر می کنیم تافته جدا بافته ایم و توهم توطئه داریم و فکر می کنیم امکانش وجود نداره اگر بخواهیم قدم بزرگی برای زندگیمون برداریم ، باید خلاص بشیم.

میتونی فکر کنی اینجا ایران است و جواب نمی ده. ولی خوبه بدونی تو همین ایران تا همین امروز در شرکت های مختلف نتورک هزاران نفر وجود دارند که درآمد های چند ده میلیونی و چند صد میلیونی دارند. پس بهتره به جای بهانه آوردن و پیچوندن و فلسفه بافی بهتره تجارت رو آغاز کنی و سرنوشتت رو خودت در دست بگیری .


 

دسته بندی : پرسش های متداول
برچسب ها :