من صبر میکنم ببینم نتیجه فعالیت تو چی میشه!!!

  • مدیر سایت
  • /
  • 1400/06/20 14:41:41
  • 2134 مشاهده


من صبر میکنم ببینم تو چیکار و اگر موفق شدی بعدا میام.

اکر ما می خواستیم توی بقیه کارهامون هم همینجوری فکر کنیم و ببینیم اول آدم های اطرافمون چی کار می کنند و بعدش تصمیم گیری کنیم ، الان کجا بویم laugh

من که اگر می خواستم صبر بدم ببینم اطرافیان و فامیل در رابطه با تحصیلات چی کار می کنند و دانشگاه قبول میشن و بعدش سرکار میرن یا نه و درآمد داشتن ، بعدش برم اقدام کنم احتمالا الان اندر خم یک کوچه بودم

ما تو هیچ کاری اینجوری فکر نمی کنیم بلکه تو هر کاری ما نگاه به خودمون و خواسته هامون می کنیم و اینکه چقدر ارزش داره در این کار موفق باشیم.

آدمهای زیادی هستن که پیشنهاد های زیادی رو به شما می دن و شما لازم نیست برای اینکه ببینید اون پیشنهاد خوبه یا بد ، وایسین تا ببینید نتیجه اون ادم چی میشه.ممکنه من امروز به شما بگم بریم باشگاه . شما لازم نیست صبر کنید من برم باشگاه و اگر هیکلم درست شد بعدا بیایید چون موفقیت شما هیچ ربطی به نفر قبلی نداره و جالبه اینو بدونید که برای من تمام کسانی که قبل من وارد این تجارت شدن و اونا کسانی بودن که نتورک رو به من پیشنهاد کردن ، امروز توی این کار نیستن و خیلی هاشون موفق نیستن.

اگر من قرار بود منتظر بمون اون کسی که کار رو به من معرفی کرده چیکار می کنه منم پس قطعا این کار روش شروع نکرده بودم. در حالی که شما باید یک منطق دو دوتا، چهارتایی رو باید بررسی کنید . باید ببینی هدفت برات چقدر ارزش داره  و چقدر مهمه که بتونی یک درآمد خیلی خوب رو از یه کاری کسب کنی و بعد این کار رو به صورت مجزا برای خودت بررسی کنی .

نه پول درآوردن  و نه پول در نیاوردن دوستی که این کار رو بهت پیشنهاد داده نمی تونه این پیام رو بده بهت که تو هم بیا. خیلی از دوستان و اطرافیان من بعد از موفقیت من جذب این کار شدن و فکر کردن اگر بیان می تونن راه صد ساله رو یک شبه برن و وقتی وارد شدن دیدن خبری نیست، پس نه تنها توصیه می کنم که منتظر نباشی تا ببینی دوستت موفق میشه یا نه بلکه پیشنهاد می کنم بشینی و توی خلوت خودت این مار رو بررسی کنی و ببینی توی این کار جند چند هستی.

موفقیت شما هیچ ربطی به موفقیت نفرات قبلت نخواهد  داشت و شما تجربه مستقل خودت رو خواهی داشت . پی بیخودی وقتت رو تلف نکن و منتظر نتیجه کار بقیه نباش .اگر هدفی توی زندگیت داری که واقعا برات ارزش داره که واقعا براش بخوای تلاش کنی به خودت اعتماد کن.

دسته بندی : پرسش های متداول
برچسب ها :