در مسیر بمان (سفیر 7)

  • سعید بهادری
  • /
  • 1399/02/11 17:48:59
  • 1022 مشاهده


نتورک مارکتینگ از زبان لیدرهای پنبه ریز شرح مراسم سفیر هفت در جزیره کیش
در مسیر بمان (سفیر 7)

این همایش ویژه که هرساله توسط شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز برگزار می شود، این بار با رویکردی متفاوت و برنامه های متنوع از تاریخ 17 تا 20 آبان ماه در جزیره زیبای کیش با حضور مدیران این کمپانی و میهمانان ویژه برگزار شد.
نمایندگان محترم فروشی که در شهریور یا مهر 98 به رده زمرد و بالاتر رسیدند، میهمانان این همایش بزرگ بودند.

این همایش که از روز جمعه 17 آبان ماه 98 در هتل ویدا واقع در جزیره زیبای کیش آغاز شد، تا دوشنبه 20 آبان ماه ادامه داشت و برنامه های متنوعی که توسط شرکت PMLM طراحی شده بود، با هدف آموزش نکات مربوط به حوزه بازاریابی شبکه ای و ارتقا روحیه یادگیری در نمایندگان حاضر به اجرا درآمد.

در روز اول، مراسم افتتاحیه و پذیرش میهمانان در هتل ویدا به انجام رسید و هماهنگی های لازم برای شروع دو روز پر هیجان و باشکوه انجام شد.

روز دوم همایش با سخنرانی جناب آقای سهراب روشن در مورد اهداف این همایش و روند اجرای آن آغاز شد. سپس، افراد حاضر، با انجام مراسم قرعه کشی، به نوزده تیم تقسیم شده و آماده انجام بازی هایی شدند که بر طبق استراتژی های آموزشی، توسط گروه های حرفه ای در این زمینه طراحی شده بود.

پس از آنکه اعضای هر تیم مشخص شده و توضیحات جامع را در مورد بازی ها دریافت کردند، مراسم با مسابقه طناب کشی آغاز شده و در ادامه، با انجام دیگر بازی های استراتژيک طراحی شده توسط گروه، ادامه یافت. افزایش سطح روحیه کار تیمی، انگیزه، دیدگاه مثبت، تلاش و پیگیری در رسیدن به اهداف، بخشی از آموزش های نهفته در این بازی ها بود که در گفتگو با اعضای تیم های شرکت کننده نیز بر آنها تاکید شد.

در ادامه روز دوم، همایش با اهدای بخشی از انگشترهای نمایندگان فروش رده الماس، توسط هیئت مدیره محترم گروه صنعتی پلیمر بوشهر ادامه یافت. پس از آن، مراسم شام باشکوهی برای نمایندگان رده الماس، در رستوران کوه نور برگزار شد.

روز سوم همایش، با انجام دو بازی پر هیجان و استراتژیک آغاز شد که در طی آن همکاری، نظم و تلاش و کوشش به اعضای تیم آموزش داده شد.
ساعتهای پایانی همایش، در سالن کنفرانس هتل ویدا در جزیره زیبای کیش، با اهدای انگشترهای رده الماس آبی و الماس سرخ و همچنین اعلام اسامی تیم های برنده و اهدای مدال ها و جوایز به آنها ادامه یافت. در اختتامیه همایش، جناب آقای مهندس وطن دوست، برای حاضرین سخنرانی کرده و از چشم اندازها، اهداف و موفقیت های گروه صحبت کردند و با آرزوی موفقیت های بیشتر برای تک تک اعضای فعال، نوید روزهای پرباری را دادند.

نمایش در آپارات